وقتی به جای تولید مشروب میای راکتور فوق سنگینی رو تولید میکنی که فقط چهار تا کشور اون رو دارن!

دشمن داشتن جمهوری اسلامی کاملا طبیعیه
وقتی به جای تولید مشروب میای راکتور فوق سنگینی رو تولید میکنی که فقط چهار تا کشور اون رو دارن!

.

✍️


.

قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)

.

https://313-313.ir

سروش +

.

https://splus.ir/Ghja_313

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا