خارج از ایران هر بلایی سر سفارت های ایران بیاد اشکالی نداره!


▪️خارج از ایران هر بلایی سر سفارت های ایران بیاد اشکالی نداره!
اما اینجا رو دیوار سفارت شعار بنویسن زشته!
پیشنهاد میکنم اینبار بجای شعارنویسی، قسمتهایی از فیلم یتیم خانه ایران یا کلیپی از جنایات انگلیس رو روی دیوار سفارت به نمایش بگذارید 🙂

✍️…

.
▫️قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)▫️
.
https://313-313.ir
.
🔻 کانال رسمی 🔻
.
https://eitaa.com/i_r_a_n_313

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا