1 دیدگاه دربارهٔ «آخی…!»

  1. هر کاری تاوانی داره ،هر انجامی سرانجامی داده ،هر ادمی عاقبتی داره ،هر فکری عواقبی داره ،خدا عاقبتمونو بخیر کنه،طرف واقعا احمق بوده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا