🔴بعثیها پس از تجاوز به خاک خرمشهر، در معابر نوشته بودند «جئنا لنبقی» یعنی: آمدیم که بمانیم!
🔹شهید بهروز مرادی پس از آزادی خرمشهر زیرش نوشت: آمدیم نبودید!
✍️... 💢 قرارگاه جنبش انقلابیون (قجا)
.
https://313-313.ir
.
💢 کانال رسمی 👇
.
https://splus.ir/Ghja_313

